SJUK ÖDLA!

Kom nyss in från något som är sämst med vinten.. snöskottningen!

Normala familjen brukar säga att dom har ett sjukt syskon eller något, men jag., Jag har en sjuk ödla istället. :)
jag stack in till djurvetrenären och frågade om hjälp så imorgon så ska jag och min bror pumpa in typ vitaminpulvet och vatten i min ödlas mun! ni bör säga lycka till. ;)

Idag så har jag inte gjort så jätte mycket. Varit hemma och tagit det lugnt och myst med hunden min. :D
jag har inte så jäte mycket mer att skriva om så hoppas ni får en skön måndags kväll! 

btw.  bloglovin nu, följ min blogg! Bli penumernant! :)



 



min söta hund snobben :):)
fotograf: jaaag

Kommentarer
Postat av: ninaaaaa c:

snobben är så söööt :D<3

2010-03-02 @ 13:32:10
URL: http://yesnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0