OJOJOJ

godmorgon, jag kom nyss på att jag har ganska mycket jag ska göra idag!
först och främst så måste jag skotta klart gården om jag vill ha mina pengar, sedan så ska jag hämta nycklar till fridas hus för dom ska till fjällen och jag ska vara kaninvakt´,  sedan så ska jag vara med nina och sist men inte minst så måste jag gå ut med hunden min! han är helt galen för det är en tjej hund som löper några hus bort! :O
herregud. ;)

jag ska försöka att knäppa lite bilder idag också! jag och nina kanske ta en liten sväng med kamrerna! :d
vi får se, men ha det så bra så länge, nu ska jag nog fixa mig lite. Slänger nog in en "dagens outfit" .
ha det bra tills nästa gång !


Kommentarer
Postat av: Bell

Sv; Okej men jag vet inte riktigt om ag vill men du får gärna följ min! =)

2010-03-03 @ 15:00:28
URL: http://miszyy.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Sv: Jaa det var riktigt härligt:) Jaha vad kul, själv ska jag till USA:D

Ha en bra kväll

Kram

2010-03-03 @ 22:07:58
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0