varma kläder och varm o'boy!

hejhej, har nyss kommit in från pulkabacken, eller vi kanske åkte i 20 min men sedan så gick vi bara omkring i skogen i den höga snön som är minst 1 meter!
När jag kom in och tog av mig skorna så förståd jag inte att jag inte frös! Mina stumpor var som som man dockat dom i iskallt vatten och mina byckor som vanligt vis brukade vara mörkblåa var nu bläksvarta av allt vatten!
Men,,. huvudsaken är att man har roligt. eller hur? :)



                  kan tyvärr inte ladda upp bilderna idag, något fel.
                  så det kommer några imorgon!

Kommentarer
Postat av: ninaaaaa c:

mina jeans mår inte heller så bra efter att jag vart utelåst idag hahaha, inte glömma nyckeln nina :oo

2010-03-01 @ 23:37:13
URL: http://yesnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0